söndag 13 januari 2013

God gave Rockn´n roll to you! Jag lovar!



Hello hej människor
Jag kom just på en jättehemsk sak..jag har blivit trååååkiig!!!!
Det verkar som om mitt liv går ut på att arbeta..jaja det vet vi alla hur det är.
Vara sjuk, jävligt sjuk, nästan döende..jaja det händer oss alla…
Åker utomlands..jaja det gör vi det också!
Förr kunde jag blogga saker som engagerade. Gav anledning till asgarv, eller anledning till matdiskussioner. Nu…tystnad.
Alltså, jag är tråkig! Men det är jag ju inte! Jag är samma galning som alltid. Bara det att…jag har liksom glömt att man kan blogga om det.
Som alltså, alldeles nyss, alltså. Jag satt här med min andra lungingrammofon på två mån. Hey vad okul.
Och så försökte jag liva upp mina ”sittande i fåtölj nätter” med lite spännande aktiviteter. Alltså meningen är att jag ska sova, när jag plötsligt fattar att, aha jag kan verkligen inte ligga ner. Jag måste föröka sitta upp och fortsätta livet. Bra .liksom.
Då dök LÅTARNA upp. Eller var det samma LÅT fast olika versioner?
Och så var jag fast.
Men??...Vilken var egentligen bäst??

Ett


Hehe

Det finns ju få saker som är så oslagbara som Hammondorgel och puffärmar..

Jag är typ 5 år och springer runt i min koloni i ett evigt lyckorus, jagar fjärilar, drar upp en morot, gör kullerbyttor, solen är ständigt uppe och det är evig sommar.

Två


Jag befinner mig i en lagerlokal. Det är blött på betonggolvet. Paul Stanley stampar med sin fot så vattnet skvätter. De börjar spela riktigt tung ,rå hårdrock. Han dansar runt, stampar, skvätter ännu mer, i sina tajta skinnbyxor med dödskallar på…Gapar, tittar in i kameran.. Vattnet skvätter .Eller nehe, det var jag som dregglade.. Pudellockarna yr. Jag vill kasta mig över den evigt unge skönsjungande rockaren, ha galet sex med honom! Sen dyker Gene Simmons upp. Jaja, han får gärna vara med han också! Fan vad det rockar..och fan vad sexigt det ÄÄÄÄR!

Och när vi ändå är igång så kan vi ju resa vidare  och äta upp den här:


Jag döööör! Sorry om jag är tråkig bara..

2 kommentarer:

Fnulan sa...

Men va läser jag, är du tråkig? Äsch, skitsamma, jag ska snoka i din blogg i alla fall!!

TACK TACK TACK för din dina kommentar!!!

Kramen

Anna-Eva sa...

Det är inte mer än rätt. Jag snokar ju i den. Fast du är iofs inte tråkig :)
Kram