tisdag 12 februari 2013

Väder

Jag läser aldrig väderleksrapporter, eller ser dem på teve. Ändå får jag alltid veta hur vädret ska bli. Jag VILL inte veta. Jag vill traska runt i lycklig ovisshet och hoppas på bra väder på min lediga dag. Då får jag genast höra citat likt detta ' De säger att det ska bli mer snö på tisdag'. Men tack så hemskt mycket. Jag ville ju hoppas att våren var på väg nu. Jag vill inte veta vad DE säger. Men tyvärr finns ingen förståelse för min önskan om att inget veta. Jag betraktas snarare som underlig. Suck. Och vet ni vad det värsta är? Jo, det är tisdag idag och alltså, DE hade rätt. Det snöar faktiskt.

6 kommentarer:

Maria sa...

Märkligt. Jag kollar heller aldrig vädret i förväg. Man ser ju och har en termometer att kolla när man skall ge sig ut. Väder BLIR det ju oavsett...

Amanda sa...

Hej! Jag har lagt upp en video på min blogg där jag sjunger, jag älskar att sjunga men har aldrig riktigt vågat ta steget att sjunga framför folk. Men nu är det dags att försöka. Så tyck gärna till! Jag kommer uppskatta allt ni har att säga! :)

Vi ses!

Anonym sa...

Hej! hamnade på din blogg då jag sökte på rabarbersaft och hittade då ditt recept som verkade gott =) Hade en fråga om man ska ha i vinsyran/natriumbenosatet efter att saften stått i kylskåpet eller innan när saften är varm?? Trevlig blogg du har =) //Lisa

Statusbesiktning sa...

Häftigt fantastisk awesome! Tack för denna trevliga recept :)

Statusbesiktning - Statuskontroll

jkzfashion sa...

Hejsan , har en nystartad webbshop med massa unika och prisvärda varor , värt att kolla hos jkzfashion.se
Och själv ägaren bloggar om vad som kommer finnas i webbshopen och tävlingar varje vecka.

Mvh jkzfashion.se

Elva sa...

Hahaha. Traska runt i ovisshet är väl just det man gör om man ser väderleksrapporter - för det brukar ju inte vara många rätt i dom prognoserna. ;-)