tisdag 5 januari 2010

Det nya matåret

Hittills ser det inte snyggt ut i matväg det nya året. Jag har haft alldeles 0 lust att laga mat. Tyvärr inte att äta den. Kolla här så mediokert:

1 jan pizza
2 jan Sibyllaburgare
3 jan rester(en köttgryta från förra året som frusit på balkongen)
4 jan Mac Donalds
5 jan dvs idag, skall det ätas kycklingfilé med ädelostsås och klyftpotatis(önskemat fr make)
6 jan mackor iaf, ett halvt levain inköpt idag. Och så blev det biff med bea på krogen.
7 jan varma mackor
8 jan korv och makaroner
9 jan Kåldolmar, ska bjussa mamma
10 jan megajätteschnitzel för mig, biff för pojkarna, på krogen
11 jan kyckling och grönsaker med couscous, redan förberett
12 jan nu jäklar börjar mitt nya liv!

Suck.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch, men man kan ju inte vara kulinariskt högaktiv hela tiden. Dessutom behöver ju frysen rensas ur då och då :)

H, Malin
www.malins-mat.blogspot.com

Anna-Eva sa...

Men jag vill ju vara det!!
Nej då, jag vet att man inte alltid kan vara på topp men såhär illa brukar det inte vara :)

Martina sa...

Oj då :-) ibland blir det så, bara att ta nya tag!