onsdag 29 augusti 2012

Juli- mest jobb men även lite semester

Tänk vad tiden går snabbt. Det är redan juli. Och jag som nyss började blogga i fatt! Av någon anledning blir det svårare och svårare att komma ihåg vad som hänt ju närmare dags dato jag hamnar. Nu får jag ta hjälp av facebook här ha, ha.

Jo, vi bestämde oss för att flytta några meter och det blir i oktober. Jag var en sväng i Malmö och umgicks och åt en god galette.
 
 

Det var karneval i Landskrona och jag grillade fisk i tidningspapper. Det blev gott men jag tänker inte göra om det!



Vi hade sommarfrukost på jobbet och det var så tjusigt dukat, och gott!




Och så fick jag äntligen en ordentlig säng att sova i i stugan.



Vad hände mer...hm.. Min systerdotter fyllde jämt och det firade vi med picknick på Bakken i Danmark. Mycket trevligt och tur med vädret hade vi.

Detta är inte min systerdotter, det är mamma..


Och sen mina vänner blev det äntligen semester!

Och då snickrade min make ihop ett trädäck framför vår bod som fått ny fasad och ny inredning. Jag kallar det för bryggan och det är bästa platsen i år!



Vi hann också med en cykeltur på landsvägarna här ute.

 
Bland annat till Härslöv och Vallåkra där vi lunchade på stenkärlsfabriken.




En sväng till Lund blev det.

Och så bjöd vi på en massa god mat förstås.




Inga kommentarer: