torsdag 6 september 2012

God morgon världen!



Idag är jag ledig och en tur till Helsingborg står på schemat.Och så tänkte jag hinna rädda mina päron från att avlida på sina grenar.Vaniljkokta ska det bli. Att ta fram i vinter och servera till dessert. Slurp!

Det var lika varmt ute(i skuggan) som inne när jag vaknade, strax under 20 grader men på trappan sken solen och det var riktigt varmt och mysigt.Jag älskar verkligen min stugtrapp! Bästa stället för sommarfrukostar!

Nästa vecka ska jag på bröllop.Håll tummarna för att jag hittar något snyggt att ha på mig tills dess. Shoppa kläder är inte mitt huvudintresse, men försök hålla mig borta från loppisar och köksprylar..

Hoppas ni alla får en fin dag .

Be careful out there! (som man sa i en polisserie från förr i världen)

:))

Inga kommentarer: